Svartvitt bröllopskort

image944

Jag har gjort ett svartvitt bröllopskort med nya stämplar som släpps i Avesta i helgen. Jag hoppas ni kommer och besöker oss där.

Bröllopsparet är embossat med vit glittrigt embossing pulver. Istället för att chalka kanterna har jag målat med vit akrylfärg. Text stämpeln Lev Livet! är stämplat med akrylfärg därav det lite annorlunda resultatet.

Hjärtanen är utstansade med en QKdies. Det mönstrade pappret är från ett 6"x6" block från Basic Grey.

image945

Baksidan har jag dekorerat med den mindre version en av bröllopsparet. Hjärtanen är de som blev över från hjärtanen på framsidan.

I morgon bitti bär det av till Avesta. Det ska bli superskoj!

/ Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: Torleila

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback