Scrappa med stämplar

Här kommer hela TRE underbara LO från Marie - MissMian där hon använt flera av dom nya stämplarna!

image957

 

Här är en Lo på min underbara lilla sessa! Det blev en 6x12:a den här gången. På huvudet har Smilla fått en krona (8029D) och i övre delen av fotot har jag satt dit en Prinsesscirkel (8046H). Sedan har jag gjort "kronblommor" av en cirkel med bågkant (8051G) som jag har stämplat kronor (8030C) i . Min favorit på den här LO'n är den lilla mincirkeln (8052D) där jag satte ordet LOVE på. Har också använt mig av en datumruta (8053F)



image960



På den här LOn har jag använt mig av ett par stämplar till att sätta 1an  och 2an i. (cirkel m.söm 8049G och ram m.prickar 8038G) Sedan har jag stämplat med vintercirkeln (8041H) för att förstärka det vintriga på LO'n.



image962



En dag i vintras när vi var ute och gick så såg vi att alla grenar coh stenar längs stranden hade frusigt rejält till is. Det såg så häftigt ut måste givetvis dokumenteras! Här har jag använt vintercirkeln igen och till journalingen har jag använt skrivcirkel stor (8044i) och skrivcirkel liten (8048G).  

Ha det så gott ute i vårvädret!
/MissMian



Glöm inte att rulla ner till nästa inlägg och passa på att vara med i TÄVLINGEN där du kan vinna din favoritstämpel från den nya kollektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback