Gammal kärlek rostar aldrig

image918

Här är ett till kort med nya stämplar som släpps i Avesta i helgen. Traktorstämpel stämplade jag med en brun Memories dyna. Sen färglade jag med Vintage Photo distressen för att få ett lite gammaldags utseende. Kanterna är chalkade med fluid chalk, Chestnut roan.

Textstämpeln är också ny och är även den stämplad med brun Memories dyna, färglagd med Vintage Photo och chalkade kanter.

På det mönstrade pappret  från Crate har jag stämplat med en ny cirkelstämpel och sedan limmat fast små plast pluppar som jag köpt på Dollar Store. Det ska vara någon slags dekoration till krukor.

Blommor och löv är från Prima. Snurklarna vid blomman har jag ritat själv.


image919

Baksidan av kortet har jag dekorerat med en ny cirkelformad scrapstämpel som jag skrivit mitt namn inuti.

Det kommer att komma fler smakprov den här veckan så håll utkik!

/ Ann-Louice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback