Bind it all till CD-skivor

Enl. reklam och medföljande instruktionsbok etc så visar dom att det ska gå att stansa i CD-skivor med Bind it all. Först var jag väldigt tveksam till detta - CD-skivor är som bekant vääääldigt hårda!! Men nyfiken som man är så lär man ju ändå testa.... bära eller brista... ;-)

Och se.... det gick UTMÄRKT!!!  Visserligen lite trögt så man fick ta i lite, men inte mycket mer än den tjockaste kartongbit jag lyckats få ner i maskinen. *tsss*
image482

   

Testade här bara med några gamla "reklamskivor" som jag sparat just för pysseländamålet. Självklart är det trevligare att dekorera dom med papper och kanske stämplade motiv innan man binder ihop dom. ;-)  Men nu ser ni iallafall att det bevisligen är CD-skivor! ;-D

Sugen på en egen Bind it all? Jag kommer ha med mig till Papperskraft, eller så kan du e-maila och boka en av dom extra jag tagit hem.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Å, tusen tack för att du testade! Jag fegade ur... Men nu kan jag också prova!

Postat av: Agneta

Åh...nu ser jag helt plötsligt varför jag skulle behöva en sådan mackapär......typiskt! ;)

2007-09-23 @ 13:14:20
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback