Spegelbilder

Ny teknik testad!
Här har jag använt nya stämplar från
Inque Boutique och först stämplat den underbara fjärilen på vitt papper med en regnbågsdyna från Adirondack . Sedan gjorde jag rent stämpeln och stämplade fjärilen med svart Versa Fine på ett overheadpapper. Tog OH och vände det stämplade neråt det papper där den andra fjärilen redan fanns, måttade in med ögonen så att den kom under, gnuggade sedan med fingrarna på OH så att det blev som en rubons. Tog bort OH och där fanns nu en svag skugga av fjärilen.
Samma sak med granskogen!

image577

Drog med versa mark runt det vita papperet och guldembossade.

image578

Något för dej att testa kanske?
Om du tittar i vår inspirationsblogg så står det mer detaljerat hur du gör!
Ha en fortsatt bra söndagkväll!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul idé! Det ska jag försöka mig på nästa gång inspirationen "slår till" :)

2007-10-18 @ 20:11:07
Postat av: Aud

Så nydelige kort! Denne teknikken har jeg vært og 'snust' på inne på Splitcoaststamper's ressurssider: http://www.splitcoaststampers.com/resources/reflection.php
Men som vanlig har jeg ikke tatt meg tid til å prøve... Får vel teste denne teknikken snart - blir veldig fine kort med den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback