Nyss hemkommet + Karlstad i helgen.

Har precis fått ett gäng lådor från Inque Boutique med massor av härliga stämplar! Alfabet, påfyllning av några av dom populära seten som tog slut fort i Göteborg och lite annat smått och gott. En del var tyvärr slutsålt och kunde inte levereras så det får bli ombeställning vid nästa tillfälle! :-)

NOTERA!! Jag packar inga mer ordrar nu innan mässan eftersom jag har börjat packa NER allt i lådor och backar som skall transporteras till mässan. Risken är alltså att mycket kommer ta slut i Karlstad, men sidan uppdateras så fort jag hinner EFTER mässan. (Kommer ju även att vara ledig allhelgona-veckan så det kan dröja lite extra)

Till mässan i Karlstad kommer jag ta med så mycket jag orkar bära! (och lite till eftersom det skulle bli trist om jag bara kom med famnen full... fniss...) Alla InkyWings omonterade stämplar kommer finnas med så du kan alltså handla (nästan) allt på plats! Kika i katalogerna, skriv upp namn och nummer på stämplarna du önskar köpa så plockar vi hop dessa till dig medan du väntar!
Du hittar InkyWings direkt till vänster innanför entrén till mässhallen.

Hoppas vi syns till helgen! :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hade varit kul att åka dit...fast 2 veckor i spanien är ju inte så dumt heller!Ha det underbart på mässan!

Postat av: Carro

Klart vi ses! =)

2007-10-26 @ 03:21:17
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: Lena Liljestrand

Kunde tyvärr av sjukdom ej vara på mässan och fick höra att säcktomte 2 och palltomten hade tagit slut. Hoppas innerligt att ni får in dem igen för det är det första jag skall investera i.
Kram Lena
Hörde av Lilla Anna att det var fullt ös, härligt för er

2007-10-27 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback