Vintrigt "lapptäcke"

Här har jag satt samman flera små rutor med stämplade vintermotiv från InkyWings/Angi B till ett "lapptäcke". Har målat med favoritpennorna ProMarker och skuggat med Prismacolor-pennor - det är den färgläggningsmetod som jag använder mest just nu. De är verkligen roliga att jobba med. Vill du läsa mer om pennorna och få tips om hur man använder dem, så kolla in den här beskrivningen som finns i ett tidigare inlägg på bloggen.

104972-671

(Vantbården har egentligen 7 vantar, men jag har bara färgat in 5 av dem för att de skulle få plats i rutan).

Novemberhälsningar från Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette

väldigt fint lapptäckekort... snögubben var ett väldigt fint motiv. ;o) ha en bra dag!

Postat av: Tesa

Härligt härligt, jag har oxå fastnat för promarker pennorna. Hade lite svårt i början. Men det går bättre och bättre

2007-11-28 @ 12:18:07
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback