Ny vecka - nya tag!

NU ÄNTLIGEN verkar allt vara ok med datorn igen. Jösses vilken pärs!!! Alltså - man är glad så länge prylarna fungerar av nån konstig anledning.

Nu är brandväggen på plats och inställd datorn åtminstonde kan utföra den normala trafiken utan att bli stoppad! (hmmm)

Så.... i morgon måndag hoppas jag verkligen att jag kan börja komma ikapp med ordrar och ett som annat. Nu är dom utskrivna iallafall och jag ställer mig det första jag gör i morgon bitti och börjar packa och bekräftar sedan när packningen är klar. (framåt eftermiddagen) Tack för att ni haft tålamod och väntat.

Ang. dom personliga stämplarna så bör dessa vara redo att skickas ut mot slutet av nästa vecka, det har varit lite försenat även på den fronten, men "slutet" av November kommer inte passeras. ;-)

Ni som spanar efter hÄnglar fortsätter att spana på hÄnglars egen sida - den där man beställer klubbkitet! Där kommer vidare info om nytt klubbkit och ev. styckeförsäljning inom kort!

Stämpla lugnt!
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback