Nu verkar det fungera igen!

Tack vare en underbar man med stor kunskap och tålamod verkar vi nu ha en dator som fungerar igen.
Liiiite knepigt att vara utan när man behöver ha tillgång till den nästan *jämt* här på jobbet!

Nåja, jag kommer kolla av konton och posta inbetalda ordrar + packa inkomna beställningar och bekräfta så mycket jag bara hinner under helgen.

Ni som väntar på vinster från Karlstads shoppinglott kommer hitta dessa i postlådan i början av nästa vecka! Nu är dom äntligen packade och färdiga för en brevlåda. 

I övrigt har jag fått hem en laddning till av Pro Markers och kommer uppdatera shopen med ytterligare några nya färger. Blush (ansiktsfärgen) är dock restad och skall dyka upp i nästa vecka har jag blivit lovad! Ni som beställt och inte hann få några med innan dom tog slut kommer bli tillfrågade om ni vill vänta eller stryka den från ordern.

hÄnglarna dyker upp på ett eller annat sätt inom kort - håll utkik på klubbpaketssidan för mer information!!!  SNÄLLA - emaila mig inte och fråga om jag kan lägga undan eller hålla reda på det ena eller andra motivet åt er, jag har ingen chans för jag får MASSOR av sånna förfrågningar. Hur gärna jag än skulle vilja hjälpa till så finns det inga sånna möjligheter.


TILLÄGG:  Säg den lycka som varar för evigt.... vid en första uppdatering av shopen igår kväll lyckades vi dra på oss något mysko virus så klart - från att ha haft en bra brandvägg i W-2000 fanns det nu tydligen inte så bra stopp i W-XP. SUCK! Ett för dagen "spännande" virus hoppade in i rasande fart och maken satt uppe till 01.30 för att få bort det.  Så nu har jag fått stränga order att låta bli att ladda upp eller ta hem något via FTP tills en ny brandvägg är installerad. Det betyder att jag kommer inte kunna fixa shopen som jag tänkt förrän detta är gjort. (hoppas dock det kan fixas under helgen)  Nån som har nått supertips ang. brandväggar till XP?



/Lisa

Kommentarer
Postat av: Carina

Supertips vet jag inte men har du kollat här: http://www.free-firewall.org/
Ev kan de ha något bra.

2007-11-17 @ 19:13:51
Postat av: Kjellmaiken

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback