Datatrubbel!!

Lägger in det ytterligare en gång för att hamna överst så ingen missar.

(Ann-Louices härliga album gjort med Bind it all hamnade över så ni får rulla ner till det nu istället!)


Tyvärr har jag fått datatrubbel här hemma. Jag får inte igång vår huvuddator där *allt* finns som jag jobbar med etc. Det betyder kortfattat att jag kan inte kolla ordrar, kolla betalningar, svara eller ta emot e-mail.... allt går in på den burken. 

Som tur är har vi fler datorer här i huset, men tyvärr är dom inte ihopkopplade så det enda jag kan göra via denna är att komma ut på nätet och uppdatera bloggen. Kan inte uppdatera shoppen, eftersom allt som hör till den ligger i andra datorn.

Så.... tillsvidare får ni ha extra extra tålamod med att det nu kan ta lång tid! SORRY!!!

Något som även följer med detta är att jag kan INTE hjälpa hÄnglar-Marie att uppdatera shoppen med klubbpaketet, jag kan heller inte hjälpa henne fixa så ni får tillgång till att köpa vissa av dom nya stämplarna. Ni får helt enkelt ge er till tåls en liten stund till. Hela familjen (läs: min gubbe) jobbar för högtryck här hemma för att lösa detta underbara datorproblem och jag är den första som kommer jubla när allt fungerar igen. TRO MIG! :-)

Håll tummar och tår för att det fixar sig med ett köp av en extra disk och att snurra igång datorn från den istället och sedan plocka över viktig information! Då bör jag vara med dator igen senast efter helgen.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Carina

Inga problem - vi väntar så gärna :)

2007-11-16 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback