Testat Tim Holtz nya EZ-monterade!

Kunde inte motstå dessa härliga stämplar när dom nu kom på EZ. Så smidigt och så lättillgängligt. Bra mycket billigare också än att köpa alla på träkloss!

Här är ett litet kort jag svängde ihop i helgen.

Live in the Moment

Det blev texten som fick bli "huvudmotiv". Swirlarna och fågeln är också motiv av Tim H.
Scanningen blev lite konstig eftersom det är utstickande saker på kortet, men det får ni ha överseende med.
(dom här multimaskinerna scannar inget vidare har jag upptäckt!)

Har under fm packat en hel drös med ordrar så nu är jag ikapp igen och bör (?) ha det mesta i fas.
Har jag missat dig eller din order så hör du bara av dig via e-mail till mig! Vet att jag fick tillbaka ett bekräftelsemail nu mitt på dagen så troligen var det fel mailadress skriven. Kolla alltid att du uppger rätt e-mail!!

Ha en fortsatt härlig dag!
Lisa

Kommentarer
Postat av: Hönan

JAg som inte stämplar denna typen av stämplar i vanliga fall, föll ju handlöst för dessa. Sitter här och fingrar lyckligt på dem, och de andra jag köpte:-)

Väntar nu på att ungarna ska somna så att jag får börja!!!
Gillar verkligen ditt kort Lisa!
Kramis Anna-Lena
P.S Älskar mina blommor;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback