Student-hÄnglar kommer och övriga dröjer...

Jag har kollat upp med Marie och jag kommer få hem studenterna idag på em, men övriga fanns det inte speciellt många kvar av så dom kommer senare. Nu måste hon pressa klart klubbpaketet och få ut det innan hon kan pressa mer av det övriga, så tyvärr dröjer det lite innan jag får hem resten av dom nya stämplar som släpptes i Gävle. 

ÄNDRING: Jag har *endast* dom nya Studentstämplarna hemma nu och skall lägga ut dessa i shoppen till i morgon någon gång. Resterande kommer att komma igen EFTER Papperskraft-mässan här i Leksand.



Jag fick precis ett mail om att InkyWings nya härliga Clear Stamps skickas IDAG från USA och beräknas anlända här i slutet av veckan!!!  TJOOOHOOOO!!! Du har väl inte missat dom härliga scrap-stämplarna? Rulla ner ett par inlägg och se alla 4 set som kommer, du kan även förhandsbeställa fram till den 27e till ett kanonpris för alla 4 set. (bra pris även på setten för sig!)

Ha en härlig dag där ute i stugorna!
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback