Jag kan inte sjunga - jag gastar!

Men jag gillar musikstämplarna som kom nu!
De är så användbara! Till musikälskare, en trevlig fest, examen i musikskolan, inbjudan att repa med gänget....osv!

image263

Har skrivit ut ett notpapper, strök lite akrylfärg på det och sedan monterade jag
gitarren och blommor. Antingen kommer man att tänka på Lasse Berghagen eller Sven-Ingvars..
Jepp! Sååå gammal är
jag!

image264

Det här är ett kort till mej själv - hahaha!
Men den där noteratstämplen kan man ju ha till att skriva inbjudan på också...eller
annat kom-i-håg...bara fantasin sätter gränserna vet ni väl!

Kram på er!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Milo

Åh, vilka snygga!!! Både stämplar och kort! =) Me like... antar att det är Lisa som säljer dem eller?

Postat av: Chruss

Tack Milo!
Jajamänsan - det är kusinen (det var ni va?) som säljer dessa underbara stämplar!

2007-05-02 @ 20:41:13
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback