Genomskinlig inspiration

Låter ganska knasigt, men roligt har jag haft! :-)

Just a note - Mamma

Har lekt med flera av dom nya Clear stamps setten som jag precis fått hem från Stampendous, och jag kan varmt rekommendera dom - både till kort och till scrapsidor! Busenkelt att "bygga" sina egna blommor och fåglar. Och du vet väl om att clearstamps är lite böjbara? Därför kan man faktiskt böja vissa delar - tex som jag gjort med stjälken till den stora blomman med texten "just a note".  Den ser "rak" ut där den sitter på arket, men jag knixade till den liten när jag placerade den på akrylhandtaget och vips hade jag lite sväng på texten!  Allt är målat med akvarellfärg.

Den ovala blomstämpeln är från 7gypsies och finns även den i shoppen. Texten "mamma" är från kittet med poststämpel och 14 texter som kom nu i vår. Blommorna är från Prima (dyker upp snart i shoppen) och mitten på blommorna är skimrande prickar (stickers) från Stampendous.

Glöm inte att du kan fortfarande "förhandsbeställa" InkyWings Clear stamps till ett mycket förmånligt pris! Gäller fram till söndag den 27e. Du beställer via webshoppen. Första leveransen beräknas hem redan i morgon fredag om allt går som planerat!! (rulla ner ett par inlägg för att se bilder på clear stampsen här i bloggen)

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback