Blandad kompott!

Det är väldigt roligt och inspirerande att få vara med i ett Design Team och alltid lika spännande när nya motiv ser dagens ljus. Här är ännu några kort med de allra senaste stämplarna.

Först ut är ett s k "gridkort", där man gör ett rutnät genom att maska och arbeta med en ruta i taget. Elisas fina tulpankollage passar så bra nu på våren. Dynan jag har använt är Memories i färgen "Barn Red".

image270

För storfiskaren i bekantskapskretsen kan det kanske passa med ett "fiskekort"? Här har jag använt "resist-teknik", som jag beskrivit i ett tidigare inlägg den 22 april under rubriken "Inte bara kort". Jag har brayat med Adirondack regnbågsdyna i färgen "Mountain Lake".

image271

Och slutligen blir det ett kort på temat Glädje, där ytterligare ett gulligt collagemotiv kommer till sin rätt. Även här har jag gjort bakgrunden med resist-teknik. Prickcirklarna fanns med bland motiven som släpptes i mars. Här har jag brayat med en Distress-dyna i färgen "Broken China".

image272

Ha en bra helg!

Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback