And the winner is....

Så här såg det ut i lottskålen....


och med god hjälp av gubben där hemma drogs följande vinnare.....

...



...



...



...


...


vinnareclearstamps

GRATTIS ANNIKA S  som blev en lycklig vinnare av ett set med clearstamps. Jag kommer skicka det med posten så fort du har e-mailat mig med din adress!  (-inkywings[snabel-a]inkywings.com-)

Många har redan tagit chansen att beställa dessa härliga clearstamps och kommer troligen hitta dom i brevlådan idag (måndag). Det finns ett litet gäng kvar av varje sort och jag kommer beställa hem fler så lagret är välfyllt inför Papperskraftmässan här uppe i Leksand!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Bitte/Bittebruttan

Stort grattis Annika! ;0)
Ha riktigt mysigt med stämplarna nu!
Själv får jag vänta på bättre ekonomi innan jag får bekanta mig med clearstamps.
Men någon gång så... :0)
Kram!

2007-05-28 @ 12:58:10
Postat av: Chruss

Grattis Annika!

Postat av: AnnikaS

Så himla roligt att jag vann! Ska bli så roligt att få stämpla loss!
kram Annika

2007-05-29 @ 17:22:57
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback