Ytterligare en Gäst-DT hälsas välkommen!

Helena är den andra gäst-DTn InkyWings sett ut i Mars som kommer visa en del av dom nya scrap-stämplarna.

image167

Så här skriver Helena om sig själv: Jag heter Helena Påhlsson men kallar mig alfons10elias på diverse scrapforum. Jag har scrappat drygt 1 år och gjort kort sedan i somras. Jag är gift och har två barn och bor i en liten by utanför Ängelholm i nordvästra Skåne. Jag arbetar som fritidspedagog på en Öppen Förskola och på ett fritidshem och all ledig tid jag inte är med min familj scrappar jag. Jag har alltid hållt på med pyssel och är helt fast i Scrapträsket.
Och här kommer två härliga sidor som Helena hunnit göra!

image168
LOn är på vår dotter och hennes pappa på väg till jakttornet under älgjakten 2005 ( jakten var givetvis avslutad): Jag har använt cirkelstämplar i olika storlekar, världens bästa stämplen och en pil. QK alfabetet är abigail.
image169
Jag har gjort en Lo om mig själv när jag var i Orsa på 80 talet. Formatet är liggande letter. Jag har använt den stora prickcirklen och en av de runda med text. De är mina favoriter !!
Och till slut en liten rolig LO som handlar om Scrapbooking!! Visst är den härlig!!
image170

Härliga sidor - inte sant!? Inspireras njut av dessa alster!Fler alster från Kicki och Helena kommer inom kort framöver. /Lisa

Kommentarer
Postat av: Chruss

Så mysiga!! Brevstämpeln nere i ena hörnan på första LO'n var träffsäker.... :-D

Postat av: Annette E

Jättefint Helena! Jag såg när du skapade på träffen i fredags.

2007-03-13 @ 19:30:34
Postat av: Kicki

Åh vad fina sidor Helena! Gillar speciellt "Pappas flicka" och hur du använt stämplarna där!
Kram Kicki

2007-03-14 @ 09:14:26
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Vickan

Hejsan, är det okej om jag lånar din nedersta bild och länkar bilden till din sida? Tyckte det var ett väldigt bra exempel och visar hur man kan scrappa "album". Skulle vara väldigt snällt om jag fick detta och självklart länkar jag till dig.



Skriver nämligen lite om scrapbooking i ett inlägg och har bara själv egna bilder på kort men vill även visa andra metoder som finns därav anledningen. Hör av dig så fort som möjligt :)

2012-03-01 @ 09:20:18
URL: http://cinca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback