Världens bästa bror!

Visst är det en härlig banner Ingrid gjort! Inspirerande!

Jag har ägnat mig åt döskallar jag. Och gjort ett kort som jag hoppas lockar er till ytterligare pyssel. Det är dom nya döskallarna som är stämplade tillsammans med prickringar och en "dot" som finns sedan tidigare. När jag hade stämplat skrynklade jag ihop papperet och drog sedan över det med distressdynan old paper. Kortet ska skickas till världens bästa bror. Det är två stämplar som i ett kit består av postmärke och 14 ord att välja bland. 

/Sara

image208

Kommentarer
Postat av: Ethel

Fräckt kort Sara!! Nästan lite läskigt... Men det är ju till 'världens bästa bror' så det är ju i alla fall ett snällt kort!!

2007-03-24 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback