Scrapstämplar

Här har jag själv gjort en sida med några av dom nya scrap-stämplarna som släpptes hos InkyWings igår.

Jag ?lskar Dig

Jag har använt pilar (2 storlekar), klammertext + den runda "Glädje" på sidan.

I morgon kommer jag meddela vilka som kommer bli gästdesigners på dom nya stämplarna.
(dom utvalda kommer även få meddelande per e-mail)

Nu ska jag börja hugga in i dom beställningarna som trillade in igår.... stort TACK till alla som passade på att beställa första dagen. Så otroligt roligt att gensvaret har varit så stort. Jag tror minsann också att det redan uppdagats några beställningsfavoriter bland stämplarna.... ;-)

Vinnaren som får sina nya stämplar gratis presenteras strax här nedan: 
VINNAREN ÄR:
Camilla "Miggy"   GRATTIS!!!


Jag har inte hunnit packa en enda order ännu, så vinnaren är inte meddelad via mig personligen. Anledningen är att jag igår fick hjälpa pappa att hämta hem Mamma från Lassarettet. (se nästa inlägg ovanför)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Milo

Snyggt! Och jisses så stooor han blivit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback