Scrappat från Kicki! (+ nyheter mm)

Har fått ytterligare en härlig sida av Kicki där hon använt InkyWings scrap-stämplar.

KristinaM?rdby-Jag?rsnygg

Snacka om härlig sida va? Jag utmanar er alla att göra en sån om dig själv!
Kicki har använt: Små Prickcirklar, en av Klamrar, Rund - Hjärta, en av Småpilar
Övrigt: Bazzill och DCWV cardstock, Mönstrat American Crafts och Creative Imaginations, band, häftklamrar, knappar, floss, Fluid Chalk, svart och vit penna. Jag har stämplat det vita med Brilliance Moonlight White.
Sidan är en lift av en layout av "Anna/augusti_73".

Sen har det trillat in ett par härliga stämplade alster igen - från Nederländerna! :-)
Det är Inge Groot som varit i farten igen - TACK INGE!!!

 

Så vill jag även påminna om att det kommit hem en hel del nya fina Penny Black-stämplar + att det finns gott om Stampscapes-stämplar att botanisera bland nu. Vackrare naturstämplar får man leta efter!
Bra rabatterbjudande på Penny Blacks jul/vinter-stämplar längre ner i bloggen! Gäller till den 25e.

I morgon TISDAG (20e) är sista dagen att beställa personliga stämplar i denna omgång. Du beställer direkt via onlinebutiken och skriver i precis den text du själv vill ha!  Inför nästa beställningsomgång (sista maj) kommer jag förändra lite typsnitt och utseenden så det finns lite nya varianter att välja på! Jag kommer ta bort beställningsknapparna tills detta är klart så det inte blir oklarheter om vilken verision du beställt.

Under veckan kommer jag plocka ihop fler super-grab-bags + sänka priset ytterligare i rea-kategorin för att sälja ut lite smått och gott som ligger här hemma i enstaka exemplar mm. Håll utkik!!

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Jag ska haka på din utmaning Lisa. Härlig sida Kicki!

....blir nyfiken vad det står inom klamrarna...

Postat av: Kicki

Tusen tack!
Texten lyder: "Det här är Niklas favoritfoto av mig just nu. Han tycker att jag är så snygg på det här kortet! :)
En bit från Vadstena -06"

2007-03-31 @ 20:51:38
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback