Mia Nyckelpiga

image203

Vad jag längtar till sommaren...när man kan ligga på gräset och njuta, titta på en nyckelpiga som spankulerar upp o ner på grässtrået, det ena efter det andra. Ser så bekymmersfritt ut från min horisont.
Det prickiga papperet kommer från Panduro och har några år på nacken men sånt kan man göra själv, antingen om man har en lagom prickstämpel.... eller så tar man en penna med suddigummitopp och duttar omkring med.... eller så kan man ta hålslagaren i svart papper...eller om man har en QK-prick.....

Ha det gott!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilket läckert kort Chruss! Jag blir glad och "somrig" inombords när jag ser den lilla nyckelpigan.

Postat av: Gunvor

Vilket fint kort Chruss! Jag blir glad och "somrig" inombords av att se den lilla nyckelpigan!

2007-03-20 @ 21:38:17
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback