Skärgårdslandskap

Jag har fortsatt leka med mina stämplar från Posh Impressions. Scrolla gärna ner och se tidigare inlägg! Den här blomman tyckte jag påminde lite om vår svenska mjölkört (rallarros), så jag gjorde ett collage med blommor och en bakgrund à la Stampscapes.

image425

Blomstämpeln har jag färgat in med Marvy Markers-pennor, till bergen har jag använt Archival Ink-dyna och till hav/himmel/gräs Distress-dynor. En del maskning fick det blir för att kunna bygga upp scenen och få en tredimensionell känsla.

/Ingrid



Flikar in och påminner om InkyWings härliga sommarerbjudanden! Du har väl inte missat dom?

SOMMARSPECIALARE 1: Alla omonterade set från Posh Impressions är nedsatta med upp till 100:- / set.  PASSA PÅ! Gäller till lagret är slut eller längst t.o.m  3 augusti.


SOMMARSPECIALARE 2:
Alla MONTERADE (på träkloss) stämplar 20% rabatt fram till 3 augusti. Använd rabattkod:  MONTERAT20% när du checkar ut! (rabatten dras av manuellt när vi skickar din personliga bekräftelse)


SOMMARSPECIALARE 3:
För varje 50-lapp du handlar för under perioden 16 juli - 3 augusti kommer jag lägga med en omonterad stämpel från InkyWings egen linje. (jag väljer!) Beräknas EFTER div rabatter och FÖRE frakt! Ex:  50-99:- = 1 stämpel, 100 - 149:- = 2 stämplar, 150-199 = 3 stämplar osv.

(4-19 augusti Semesterstängt)

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback