Sista chansen för sommarerbjudanden!

Vill du passa på att ta del av InkyWings fina sommarspecialare så bör du skynda dig!
Dom räcker veckan ut - till den 3 augusti.

SOMMARSPECIALARE 1: Alla omonterade set från Posh Impressions är nedsatta med upp till 100:- / set.  PASSA PÅ! Gäller till lagret är slut eller längst t.o.m  3 augusti.


SOMMARSPECIALARE 2:
Alla MONTERADE (på träkloss) stämplar 20% rabatt fram till 3 augusti. Använd rabattkod:  MONTERAT20% när du checkar ut! (rabatten dras av manuellt när vi skickar din personliga bekräftelse)


SOMMARSPECIALARE 3:
För varje 50-lapp du handlar för under perioden 16 juli - 3 augusti kommer jag lägga med en omonterad stämpel från InkyWings egen linje. (jag väljer!) Beräknas EFTER div rabatter och FÖRE frakt! Ex:  50-99:- = 1 stämpel, 100 - 149:- = 2 stämplar, 150-199 = 3 stämplar osv.




4 - 19 Augusti har InkyWings STÄNGT och packar inga ordrar eller svarar på e-mail.
(Closed Aug 4th - Aug 19th)
Betalningar som trillar in under denna period ses över när jag finns hemma och breven postas - men notera att det kan dröja några dagar extra ifall jag inte är på hemmaplan!


HÖSTINFO:

När skolorna drar igång igen rullar det på även hos InkyWings och jag håller som bäst på att förbereda ett nytt stämpelsläpp. Inte egna motiv i denna omgång men härliga motiv som ni sett på marknaden förut där jag köpt upp en del av kollektionen! Ska bli mycket spännande att få tillverka dessa själv och kunna erbjuda er alla fina motiv!
Ni kommer få se många underbara exempel gjorda av
Sara, Chruss, Ingrid, Ann-Louice och Beata som ingår i InkyWings härliga Design Team!

Jag har planerat att åka ner och vara med på Pysselträffen i Örebro den 25 Augusti och kommer då även ha lite saker med mig till försäljning.  I övrigt kommer InkyWings att finnas på två mässor i höst. Papperskraft i Partille 6-7 Okt Karlstad 27-28 Okt. Jag kommer även ha med mig lite saker till försäljning på Dalapysslingen i Laknäs den 11 Nov.  InkyWings finns med och sponsrar träffen i Karlstad den 29 Sept, men jag kommer troligen inte att vara med då detta är helgen före Papperskraft.



Ha en fortsatt härlig sommar med pyssel när "vädret tillåter". ;-)  
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback