Nytt DT-medlem

Hei alle sammen!

Jeg heter Beata Ewa Stokkeland og har gleden av å være det nye DT-medlemmet hos InkyWings :-).


Jeg er 44 år, har 3 barn og bor i Rogaland fylke i Vest Norge. Er utdannet landbruksingeniør, men jobber i NAV (Arbeids- og Velferdsetaten).


Jeg har alltid vært veldig fascinert av form og farger og har puslet alltid med noe så lenge jeg kan huske. Har begynt med kortlaging for litt over 2 år siden og ble "hekta" fra første dag! For meg er denne hobbyen helt unik - å leke med stempler og papir gir meg masse indre ro og glede! Og forhåpentligvis gir litt glede til andre også :-).


Jeg elsker friske, sterke farger! Og pynt - helst masse pynt! Blomster, bånd, QK, drodling, gamle tekstiler, osv - alt kan brukes et stykke kartong. Jeg finner inspirasjon overalt, men det er hovedsakelig dere - superflinke scrappere og kortlagere - som er den største inspirasjonskilden min. Jeg håper at jeg kan gi noe av det i retur :-)


Jeg har ingen DT-kort å vise dere - ennå - men de kommer :-). I mellomtiden - dersom dere vil bli bedre kjent med meg og mine kort - henviser jeg til min blogg. Dere finner en link til den i menyen til høyre, under länkar.

 

Klem fra Beata.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ska bli spännande att se vad du hittar på att göra :)

Postat av: Aud

Grattis Beata! :o)
Så flott at du ble valgt til å være med på InkyWings sitt DT! Gleder meg til å se kortene du vil lage! Vet jo fra før at du lager helt herlige kort!!!
{stor klem}

2007-07-22 @ 22:36:30
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Anita Hagen

GRATULERER SÅÅÅÅÅ mye Beata. Gleder meg til å følge din lekre DT-kreasjoner. Jeg VET at du kommer til å glede mange med dine flotte kunstverk. Selv har jeg latt meg inspirere av deg i lang tid allerede (anbefaler på det varmeste å besøke bloggen til Beata). Masse masse lykke til.
Gó klem fra Anita

2007-07-23 @ 00:13:58
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback