Måndag 23e juli

Jag kommer vara borta nästan hela dagen då vi åker och firar min mormor som fyller 84! :-)  Beställningar som inkommit och skall tas om hand börjar jag med på kvällen när barnen har lagt sig. Fortsätter sedan på tisdagen och går igenom det jag inte hinner på måndag kväll.

tillägg - MÅNDAG KVÄLL:
Jag har packat ungefär hälften av ordrarna och fortsätter delvis i morgon. Många har beställt av dom nyaste stämplarna (piidesign) och dessa är det väldigt tunnsått i lager just nu. Måste ställa mig och pressa någon dag denna vecka (troligen onsdag) och först då vet jag hur mycket jag får i lager igen och kan fortsätta packa dessa. Hoppas ni har förståelse för detta och kan vänta ifall ni gääärna vill ha även dom nya stämplarna! :-)

Sätter mig och bekräftar det jag packat på fm i morgon tisdag! Ha en fortsatt bra kväll.




För er som missat det vill jag tala om att hÄnglarna har varit här nu efter alla mässor mm i sommar - dom las in förra veckan (tisdag em) och försvann på ca 5 timmar så dom är borttagna igen.

Jag vill passa på att tacka för ett enormt intresse för hÄnglar-stämplarna. Dessvärre (?) får jag MÅNGA frågor om NÄR och OM och VAD jag kommer få in från hÄnglarna igen... och jag har sagt det förut och måste säga det igen - detta kan jag helt enkelt inte svara på.
Maries och min "deal" i detta är att jag får en bunt stämplar när det finns stämplar tillgängliga (över) helt enkelt och dessa säljer jag då "online" hos InkyWings. 
hÄnglarna ÄR *heta* och kommer så att få vara ett tag eftersom alla moment tar tid i en produktionskedja. Marie gör alla dessa bitar själv och jag är enormt imponerad över att hon trots allt hinner med att få fram så många stämplar som hon gör!

Passa nu på att rulla ner och läsa om InkyWings nya DT från Norge + inspireras av massa härliga kort från Ingrid och Chruss som dom gjort med läckra Posh-stämplar + Ann-Louices somriga kort!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback