InkyWings har en ny FAST DT!

Jag har ett trevligt tillkännagivande att göra.
Ann-Louice som varit Gäst-designer hos InkyWings för att presentera dom nya Pii-Design-stämplarna kommer bli en FAST DT hos oss!  Välkommen i gänget Ann-Louice!

Så InkyWings Design Team består nu av hela fyra härliga tjejer!
Chruss, Sara, Ingrid och Ann-Louice.

Innan sommaren är slut kommer ytterligare en DT presenteras. Det kommer bli en tjej från Norge och urvalsprocessen pågår för fullt.... 

Ni vet väl att ni kan sätta dessa härliga tjejer på prov genom att fråga och "önska" när det gäller allt som rör stämpelhobbyn? Du kan maila via InkyWings eller skriva en kommentar här i bloggen så gör vi vårt bästa för att svara snabbt! :-)

Ha en fortsatt härlig sommar och pyssla mycket.
InkyWings har semesterstängt en vecka till  - sedan är det öppet som vanligt några veckor innan nästa semesterperiod.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ann-Louice

Tack så mycket Lisa! Det ska bli så roligt.
Jag ska ha lite semester jag med sedan kommer jag att vara igång igen med ny kraft och skapa lite inspiration til bloggen.

Postat av: VeronikaP

Grattis både till Ann-Louice & InkyWings!
Dina skapelser är jättefina och kreativa!! Ska bli spännande att få se vad du hittar på framöver!

2007-07-09 @ 16:33:12
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback