Ett STORT TACK!!

Till alla som besökte Papperskraft i Leksand och handlade av InkyWings.
Till mina härliga DT-tjejer som hjälpte mig bakom borden och med *massor* av annat behövligt!
Till alla företagen som var med och gjorde detta till en kanonmässa!
Till alla besökare som kom till mässan - utan er vore det ju ingen mässa alls.... :-)
Till alla medhjälpare på mässan som hjälpte till med entré, fika etc - ni är guld värda!!
Till alla andra som haft med Papperskraft-mässan att göra.

Nästa gång syns vi i Partille - närmare bestämt den 6-7 Oktober - då är det Papperskraftmässa igen. Info om detta kommer läggas upp inom kort på
www.papperskraft.se


Nu har InkyWings semesterstängt i 2 veckor (v. 27 + v.28) och jag har ett gediget arbete framför mig att uppdatera shoppen efter mässan + *försöka* få ordning på sakerna igen här hemma. :-)  Jag svarar inte på mail eller packar några ordrar under dessa veckor!

För er som väntar på hÄnglar-stämplarna så kommer jag lägga ut dom v.29 när jag jobbar igen för att kunna hinna med och uppdatera ifall något motiv tar slut etc.

InkyWings egna nyaste motiv som släpptes på mässan i Leksand i helgen blev en succé och flera motiv har sålt slut. Jag kommer ändå lägga ut dessa i shoppen nu så dom finns tillgängliga och kan beställas. Var dock medveten om att jag måste hinna pressa upp nytt igen och är det lika stor åtgång på dom populära motiven så kan det vara knivigt att hinna få fram i samma takt som beställningarna görs! I så fall kommer jag ta bort dom motiv som tar slut från hemsidan tills vidare.



Nu hoppas jag Sverige får lite *sommar* igen så jag hinner njuta av någon liten solglimt medans jag är ledig. Det hoppas jag så klart att även ni gör! Passa på att ta med lite pyssel ut i trädgården om det inte blåser. Det brukar vara perfekt att ta med lite uppstämplade motiv för färgläggning så kan man sitta inne någon regnig dag och montera ihop dom. :-)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: ansol

Åh, vilka fina stämplar du har. Jag är så ledsen att jag inte kom till mässan, men det är lite långt att åka. Får hoppas på Partille i höst i stället. Ha en bra semester och njut av att vara ledig.

Postat av: Elisa

Passar på att tacka här för en otroligt trevlig mässa! Det var så kul att ses igen, och några nya möten blev det också!

2007-07-02 @ 19:37:48
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Ethel

Vilka fina stämplar som nu dykt upp!! Hoppas att alla ni som var på mässan i helgen hade det trevligt!! ( verkar så !! ) Önskar dig, Lisa , en skön ledighet trots allt du verkar skall hinna med....
Kram Ethel!

2007-07-02 @ 22:25:20
Postat av: Ann-Louice

Tack själv!
Det var förskräckligt roligt att vara på mässan och träffa er alla även om jag fick arbeta lite också :o)
Hoppas att du får en solig och avkopplande semester. Det är du värd.
En stor kram
Ann-Louice

2007-07-04 @ 07:53:34
URL: http://ann-louice.blogspot.com
Postat av: Carolina

Tack för en trevlig mässa. Det var superkul!! =D Hoppas du får en skön semester!
Kram Carro

2007-07-05 @ 12:33:25
URL: http://camile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback