Vinnare från den 25 Januari

Här är dom 6 "vinnare" jag lovade att dra bland er som fredagen den 25 Januari kommenterade meddelandet i bloggen med att tala om vilka stämplelmotiv ni skulle vilja se hos InkyWings framöver.
Många härliga förslag har ni haft och jag tror faktiskt flera av er skulle kunna få er önskan uppfylld!

Jag har inte planerat något datum för "stämpelsläpp" i vår ännu, men att det ska komma nya stämplar är helt klart så får vi se när det kan bli aktuellt! :-)

Här har vi vinnarna utan inbördes ordning.
Finns du med på listan e-mailar du mig med vilken stämpel du önskar dig ur InkyWings egen UM-linje.

Susanne Nilsson kl. 16:08

Bitte Leo  kl. 23:41

Lisa Nilsson kl 15:19

Jaana kl. 10:09

Millasew  kl.  21:11

Ethel kl. 12:19

GRATTIS till er alla!

MISSA INTE INKYWINGS HÄRLIGA ERBJUDANDE 30-31 Januari - rulla ner ett par inlägg!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Chruss

Ett stort grattis till alla vinnare!!!!

Postat av: Elisa

Grattis till er alla!

2007-01-30 @ 14:43:13
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: VeronikaP

Grattis till er alla önskar jag också!!

2007-01-30 @ 14:48:30
URL: http://veronikap.blogg.se/se
Postat av: Cathrin

Tjatigt kanske? Men GRATTIS allihop!

2007-01-30 @ 18:18:15
Postat av: Ethel

Tack till alla Ni som grattat och grattis till alla övriga vinnare!!!:-)) Kul att få vinna nå´t!! Har jobbat nästan hela dagen och att titta in i bloggen nu i kväll och få se att man vunnit är minsann inget dåligt slut på denna dagen!!! Jippi! ( ja det är ju några timmar kvar förståss .....!

Tack och kram från mig!!:-)

2007-01-30 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback