Oooops, det kom snö och blev kallt på kalaset!

Oooops, det kom snö och blev kallt på kalaset!

Hoppsan! Helt plötsligt fick lilla Eskilstuna en hel del snö och det blev kallt och det blåser! Huset kändes som en igloo och vår hund satt ute och ylade för sig själv....månne han också såg en pingvin på taket???

Första igloon är stämplad med en blå blendingblox-dyna som är i flera blå nyanser, resten är marvypennor som jag målat direkt på stämpeln med.
Texten är egen handstil :-D och stämplarna är Posh Impressions!

Ha en fortsatt skön helg!
Chruss

SÖNDAG kl. 16:50
Flikar in här och talar om att jag precis nu sitter och uppdaterar onlinebutiken med hela FYRA steg-för-steg kurser som Chruss har gjort i ordning! Kika förbi och lär dig något nytt!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ethel

Härlig kombination utav blå "kalla" färger! Kan riktigt "höra" eran hund yla.... ( kul med pingvinen på taket! )
Min hund har knappt velat gå ut idag eftersom "mitt kvicksilver" har legat på omkring minus 25 grader kallt.

2007-01-20 @ 23:18:36
Postat av: Chruss

-25 grader??? Brrrrrrrrrrrrr! Man är så van vid den här varma hösten och 'vintern' som har varit så det kändes så konstigt att ta på sig varma kläder.....Vi har en samojed så han har ju iofs päls för att ligga ute och sova men han gillar inte blåsten.

2007-01-20 @ 23:23:29
Postat av: Theresia

Härligt blått, kallt kort !

Postat av: Åsa/asamia

Härligt iskallt kort!
Burr vad kallt, jag måste nog springa och se hur kallt vi har idag.
En varm kram till dig!

2007-01-21 @ 10:53:46
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Ett jättehärligt vintrigt kort!! Passar bra en dag som denna, barnen är just nu ute och åker skidor... :-)

2007-01-21 @ 15:16:14
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback