Onsdag - en "pressad" dag...

Idag ägnar jag förmiddagen åt att stå vid stämpelpressen.
På eftermiddagen ska jag plocka ihop ordrar som har blivit betalda och göra i ordning dessa så dom kan postas. Om jag hinner så börjar jag packa dom sista ordrarna från den 29e + ordrar från igår den 30e.

Jag kommer även plocka ihop lite vinster mm till er som vunnit UM-stämplar i utlottningar och tävlingar under InkyWings födelsedagsmånad.

Grattis även till LILO som vann InkyWings vinst inne på
www.alltomscrap.se efter att ha varit med och svarat på frågorna under förra veckan.  Din vinst skall också plockas ihop nu under veckan och skickas.

Dagens erbjudande:

1) FRI FRAKT - en solklar etta - det uppskattar ni verkligen - då har ni chansen att utnyttja det än en gång.
Butiken har automatiskt ställts in för fri frakt - notera att detta kan jag BARA erbuda inom Sverige. Vill du ha ditt paket skickat utanför Sverige så får du betala faktiskt frakt + expeditionsavgift och istället få 10% rabatt på dina beställda varor! Ingen rabattkod behöver uppges för detta.


2)
25% på InkyWings egna omonterade motiv har också slagit väl ut. Många har passat på att beta av sina önskelistor med detta erbjudandet.
Nu har du ytterligare två dagar på dig att utnyttja detta härliga erbjudande! Rabattkod: IW-UM25% (rabatten dras av manuellt vid din personliga bekräftelse)


3)
Den här rabatten har inte varit önskad i bloggen vad jag kunnat se, men med tanke på att det har varit många som utnyttjat den så ger jag er ytterligare en chans att köpa dessa set med stämplar till ett riktigt bra pris! EZ-monterade stämplar till ca 25:- /st - det är oslagbart!!
Vad pratar vi nu om? Jo, Dee Gruenigs härliga motiv från Posh Impressions. Ordinarie pris är 359:- / ark men dessa två dagar har du chans att köpa ett ark för endast 299:- Rabattkod: DEEEZ289:- (rabatten dras av manuellt vid din personliga bekräftelse)


Är du kvar och firar med oss?
Tisdagen den 30 och Onsdagen den 31 Januari kommer dom som lägger order nr 6 och nr 26 att få sina varor helt GRATIS!!!
(2 personer per dag)
Shoppa loss och hoppas att det är just DU som har den stora turen att lägga en order i precis rätt tid! Du får reda på vid din personliga bekräftelse om du är den lycklige vinnare av detta härliga erbjudande! Vinnarna kommer läggas ut med namn under torsdagen (1/2) både här i Butiken och i bloggen.

Ha en härlig onsdag!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback