InkyWings har födelsedag!

Nu är InkyWings tillbaka igen efter en härlig julledighet. Tyvärr lite dåligt med snö, men den milda temperaturen har inbjudit till utevistelse ändå. Det har blivit en del pyssel, men framför allt tid att umgås med familjen och tid att inte göra något alls...


Tisdagen den 9e Jan. kommer jag mestadels bekräfta ordrar och uppdatera webbutiken!


***InkyWings firar 6 år i Januari!***

Företaget har nu funnits i hela 6 år och vi påbörjar vårt 7e år...
Detta känns helt fantastiskt att ha fått vara med så länge och jag hoppas att InkyWings kommer hänga med i många år till! Det kommer bli några mindre förändringar och omstruktureringar hos InkyWings under året och jag hoppas att det blir bra även för dig som kund.


FÖDELSEDAGSERBJUDANDE:
 

9 Januari (9.00 - 23.59) :  30% på alla monterade stämplar med julmotiv!
Använd rabattkod:  MONTJUL30% när du checkar ut.
(rabatten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse)

Fler erbjudanden kan dyka upp när som helst under Januari månad! ;-)

Rösta på ditt favoriterbjudande här i bloggen genom att skriva en kommentar om att du gillade det erbjudandet bäst så kommer jag välja ut dom TRE populäraste erbjudandena och återkomma med dom den 30e + 31a Januari som avslutning på denna födelsedagsmånad!


En del av förändringarna började redan före jul - dvs jag började rensa ut varor som nu ligger på REA för att bättre kunna koncenterera mig mer på just stämplarna + dynor och andra tillbehör som ligger närmast stämpelhobbyn. I dagsläget går det inte att ha "allt" i lager eftersom marknaden erbjuder alldeles för mycket härliga prylar, istället blir det ett smalare spektra med varor i lager och tillgång till mera via förbeställningar.

-----> MEN - jag har fortfarande tillgång till att beställa hem otroligt mycket annat som jag inte kommer lagerföra i webshopen! Planen och tanken är att jobba mycket mot en återförsäljare som erbjuder allt som finns på den här sidan: 
http://www.papercraftsource.com Jag kan ta hem allt* ur denna katalog! (* Notera att "Solvent Based" (produkter med alkohol) kan INTE beställas hem då dessa inte får fraktas med flyg.) Mer info om hur du beställer finns under länken Förbeställningar.

I takt med att intresset växer för att få hem produkter från USA kommer jag beställa oftare och oftare! Jag har satt upp beställningsdatum varannan månad under hela 2007 till att börja med och finns behovet utökar jag till en gång i månaden eller mer.  Produkterna har jag oftast hemma på ca 2-3 veckor.

Jag kommer även fortsättningsvis beställa hem ur den "vanliga" tillbehörskatalogen. (där finns tyvärr ingen hemsida med utbudet men jag kommer plocka hem nya kataloger som släpps nu i Januari)


Nytt för i år
är att jag åter accepterar beställningar från Europa inkl. Norge + USA och Kanada. (endast dessa länder till att börja med) Information om beställning, betalning etc finns under länken med våra villkor!


hÄnglar & stÄnglar:
  Jag fortsätter mitt samarbete med Marie och kommer som enda webshop att erbjuda styckeförsäljning av hÄnglar & stÄnglar online. Utbudet kommer ökas på allt eftersom. Tyvärr kan jag inte påverka vad jag får hem i dagsläget så är det några hÄnglar ni saknar får ni ha tålamod - dom kanske dyker upp framöver....


DESIGNTEAMET:
  Till god hjälp även under 2007 kommer jag ha mitt härliga Design Team bestående av Chruss, Sara och Ingrid. 

Fortsätt fynda i REA-kategorin!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback