Dagens erbjudande 25 Januari

Ytterligare en kylig morgon här i Rälta och jag hoppas ni har varma fötter.

Ikväll händer något spännande här i bloggen - nämligen en auktion på en härlig påse med omonterade stämplar! Bild + utgångspris kommer läggas upp nu på fm. och auktionen startar kl. 20.30 ikväll. Mer info om detta kommer i meddelandet med bilden! Häng med!!


Passa på att utnyttja dagens erbjudanden i butiken!


25 Januari:
För varje 200:- du handlar omonterade stämplar för idag får du köpa ett ark EZ-mount för 50:- (ord.pris 70:-)  Handlar du omonterade stämplar för 400:- kan du alltså köpa två ark EZ-mount för 50:-/st osv.
Använd rabattkod: UM200=EZ50 när du checkar ut. (rabatten dras manuellt på din personliga bekräftelse)


24-25 Januari:
   
Våga prova embossing! Du får en valfri burk med embossingpulver (ord. pris 40-60:-) vid köp av stämplar för minst 250:- (du kan köpa både monterat och omonterat)  
Använd rabattkod:   FRIEMBOSS  när du checkar ut. (rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse) 

Äntligen fredag!! Löningsdag.... eller är det kanske BE-löningsdag??? Vad tycker ni? Det tycker jag!
Alla som kommenterar detta inlägg IDAG med att skriva vilka motiv ni saknar hos InkyWings och gärna vill se här under våren och sommaren är med i en utlottning av omonterade stämplar från InkyWings egen linje.
Jag tror....
att jag ska.....
dra hela.......
 6 vinnare som får varsin valfri UM hemskickad!   Så sätt igång!!!

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Agneta

jag vill se fler ordspråksstämplar

Postat av: Jaana

Jag saknar med fler texter, fast du har många. Lite roliga, fräcka, sådana.

2007-01-25 @ 10:09:14
Postat av: VeronikaP

Jag skulle gärna se lite pojkmotiv, lite grabbigare motiv. Har en snart 7-åring här hemma och fördelsedagskort till honom och hans kompisar... Lite döskallar, pirater, piratskepp, svärd osv...

Så skulle jag kunna tänka mig skidor som står upp liksom, fotostämpel/ART eller ritade, gärna gammeldags stuk... Fast det är ju inte så somrigt... men kanske till nästa år?

2007-01-25 @ 10:48:19
URL: http://veronikap.blogg.se/se
Postat av: Ethel

Jag skulle gärna se lite "naturtrogna" motiv som har att göra med fiske, jakt och vilda djur. Jag är själv en inbiten flugfiskare och nästan alla i min familj och bekantskapskrets fiskar och /eller jagar.

Jag bor i västerbottens inland och att fiska och jaga är naturligt för mig.

Gärna något motiv utav flugfiskare, flugkrokar, Öring, Harr, Röding, Älg, Ren, Ripa, Björn, Rödräv, Fjällräv ( -OBSERVERA- Fjällräven är fridlyst så den jagar man inte).

Motiv utav fågelhundar tex. Engelsk setter, Vorsteh.
Motiv med fågeljakt.

Jag vet att du har en hällristad ren, den är fin!, men inte så "naturtrogen". Fiskarna du har är också fina med det vore kul med några fler!

Vore kul att kunna göra kort som har anknytning till mitt och deras intressen!!

2007-01-25 @ 12:19:19
Postat av: Lisa Nilsson

Jag skulle gärna se motiv som passar till pojkar och män! 10- 20- 30- 40 -50-årskort, m.m.

2007-01-25 @ 15:19:56
Postat av: Lisa Nilsson

Jag skulle gärna se fler motiv till pojkar och män! Gärna till jämna födelsedagar, och motiv som går att färglägga!

2007-01-25 @ 15:25:27
Postat av: Lisa Nilsson

Jag skulle gärna se fler motiv till pojkar och män! Gärna till jämna födelsedagar, och motiv som går att färglägga!

2007-01-25 @ 15:35:41
Postat av: Susanne Nilsson

Ni har väldigt många fina stämplar, men jag saknar dock en "hund-stämpel", fler "ängel-stämplar", dödskalle och sen tycker jag även väldigt mycket om muhrens stämplar - så några fler i den stilen. Till sist saknar jag en textstämpel "bara för att". Jag vet att ni har en snarlik.

2007-01-25 @ 16:08:08
Postat av: Lisa Nilsson

Mitt internet hängde sig flera gånger, jag ber om ursäkt....

2007-01-25 @ 17:48:50
Postat av: Millasew

Överst på önskelistan är nog en "Grattis på namnsdagen"-stämpel i något fint typsnitt. Skulle också kunna tänka mig fler blommor i stil med de som Muhren gjort. Fler lååånga motiv, för de är roliga! Och bakgrundsstämplar med prickar och något litet motiv, t ex blomma, julgran, snöflinga, löv, hjärta, för att göra egna bakgrundspapper.

2007-01-25 @ 21:11:57
Postat av: Elisa

Jag önskar mig också textstämplar, i form av sentenser. Inte för långa... Sen skulle det sitta bra med olika hörnstämplar! Och - med resetema!

2007-01-25 @ 21:12:19
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Cathrin

Jag saknar marina stämplar så som båtar bojjar,havsfåglar,snäckor sjögräs mm.mm

2007-01-25 @ 21:43:36
Postat av: Sara

Gitarr!

2007-01-25 @ 22:25:08
Postat av: Lena

Något som passar till Grattis kort till kille eller tjej i tonåren. Även till man typ till Fars dag. Lite verktyg eller någon liknande.

2007-01-25 @ 23:25:04
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Bitte Leo

Kluriga små texter. Lite småfyndiga typ KOmpisstuket. Fler Muhrenstämplar!!!
Sedan tillhör jag också den skaran som gärna vill ha lite mer pojk och manligt på stämpelfronten.
Man gillar ju killar... både stora och små! :0)
Fräcka & snygga instrumentstämplar är också skoj!
Det finns många glada musiker här i världen.
Men annars har ni ju redan så underbara stämplar!
Kram!
/Bitte

2007-01-25 @ 23:41:47
Postat av: Lisa - InkyWings

Tusen tack alla som kommenterat och önskat motiv.
Kanske blir det just din önskning som dyker upp som ny stämpel här framöver - håll utkik!

2007-01-26 @ 07:40:15
URL: http://www.inkywings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback