Dagens erbjudande 24 Januari

Häng med på ytterligare ett "värmande" erbjudande.

24-25 Januari:   
Våga prova embossing! Du får en valfri burk med embossingpulver (ord. pris 40-60:-) vid köp av stämplar för minst 250:- (du kan köpa både monterat och omonterat)  
Använd rabattkod:   FRIEMBOSS  när du checkar ut.
(rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse) 

Passa på att kika in i onlinebutiken under onlinekurser... där hittar du en ny härlig kurs om embossing som Chruss ställt samman. Det du behöver för att embossa ett stämplat motiv är:
Stämplar, kladdig stämpeldyna, embossingpulver, papper och en värmekälla. (funkar med spisplatta, brödrost eller varmluftspistol)  Våga prova!!! Du får ett superläckert resultat!

Glöm inte Saras maskningstävling... läs i ett inlägg längre ner där Sara gjort ett härligt valentine-kort med MASSOR av hjärtan! Häng med!

Och du - du glömmer väl inte att kika in här i morgon TORSDAG!???
Jag ska göra i ordning en härlig auktion med omonterade stämplar som du har chans att bjuda på under torsdagskvällen.... missa inte det!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Det är så kul att komma in här och se vad ni hittat på!
Jag upptäckte online-kurserna igår. Vilka otroligt fina, detaljerade och proffsiga kurser!! De är ju hur bra som helst!!!

Så ska jag fundera på vilket erbjudande jag tycker har varit bäst... Fri frakt är inte så dumt, inte heller rabatt på monterade stämplar (eftersom jag missade det igår).
Och samtidigt skulle jag passa på med 25% rabatt på InkyWings egna stämplar...

Fick man välja tre? :-)

Postat av: anneli

Hej, jag vill rösta på 1.fri frakt. 2.10%på monterade stämplar. 3Att ha chanse att vinna ett presentkort är ju alltid kul!

2007-01-24 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback