Dagens erbjudande 23 Januari

Det är kyligt här i Rälta - jag erbjuder dig något "värmande...  Kryp upp i fåtöljen och mys.
Gör en härlig kopp te/choklad/kaffe och hitta en inspirerande tidning och svep om dig filten....
Glöm inte raggsockorna så du håller dig varm om fötterna. :-)

Vad gör du för kort så här års?
Kyliga vinterkort, hjärte-kort, grattiskort eller något annat spännande?
Skriv en rad i bloggen och tala om vad som inspirerar dig och vad du gör för kort så kanske du kan inspirera någon annan!

Glöm inte att ge en kommentar här i bloggen under Januari med vilket erbjudande som är/har varit det bästa - jag kommer nämligen återkomma med dom "tre bästa" erbjudandena den 30e och 31a Januari.

23 Januari:  
Allt som är "läsbart" eller "tittbart" (dvd) får du IDAG 10% på. (är varan nedsatt får du 10% på det redan nedsatta priset!)
Använd rabattkod:   LÄSBART10%  när du checkar ut. (rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse) 

22-23 Januari:
Alla monterade stämplar 10% rabatt.
Använd rabattkod: MONT10% när du checkar ut. (rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse)


22-24 Januari:

Refiller till stämpeldynor (oavsett märke) köp 4 betala för 3. (billigaste på köpet)
Använd rabattkod: REFILL4=3 när du checkar ut. (rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse)



Håll utkik här i bloggen på TORSDAG KVÄLL klockan 20.30! Då kommer jag ha en auktion på en grab-bag med omonterade stämplar som InkyWings säljer! (notera - inte bara InkyWings egna alltså!)  Värdet på grab-bagen + utgångspris + ett foto kommer dyka upp under Torsdagen.
Bud tas emot som kommentarer här i bloggen under den notis jag kommer lägga in då. Budgivningen startar 20.30  (klockslag som bloggen anger gäller!) och slutar 22.00.
(JAG går in och lägger en kommentar vid 22.00 och när min kommentar om att budgivningen slutar har kommit in så är auktionen avgjord!)  Med reservation för att bloggen hakar upp sig eller annat så skjuts auktionen upp alt. görs om .

Ha en bra stämpeldag!
Lisa

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Vad jag LÄNGTAR efter att få göra är att stämpla upp hÄnglars nya paket som jag fick hem i brevlådan igår, att få göra några mysiga hjärtekort. Sedan skall jag göra ett fiske kort till en man som fyller 50 och är tokig i fiske. Jag har även en LO om min mor och svärmor som jag skulle vilja ha färdig, det var lite av vad jag kommer att ha för mig under helgen. Kanske det blir ett kort med "maskning" och ett kort med en cd på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback