Dagens erbjudande 15 januari

Ett par dagar kvar med fri frakt! PASSA PÅ!!!


Vinn ett presentkort på din beställningssumma.
  Japp, det är vad du kan göra om du beställer varor mellan måndag den 15e kl. 06.00 och  fredag den 19e kl. 23.59.  Under helgen drar jag en vinnare och vinnaren meddelas per e-mail + annonseras här under nyheter + i vår blogg. (säg till om du inte vill att jag sätter ut ditt namn!)  Presentkortet ställs ut på slutvärdet för din beställning innan frakt - dvs summan som blir när rabatter och annat är draget.


15-17 Januari :  35% på alla monterade stämplar med julmotiv!
Jag fick igen en liten låda julstämplar som jag haft utlånade till försäljning på lite julmarknad som jag helt glömt av.... fynda bland som sista exemplaren!
Använd rabattkod:  MONTJUL35% när du checkar ut.
  (rabatten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse)


10-17 Januari:
Fri Frakt på Svenska beställningar.
Använd rabattkod: FRIFRAKT (kan ej kombineras med andra rabatter, frakten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse!)
(jag kan tyvärr inte erbjuda fraktfritt utanför sveriges gränser - du får istället 10% rabatt på din beställning före frakt.)
Fraktfritt gäller ej personliga stämplar, presentkort el. förbeställningar från USA.

Glöm inte att ge en kommentar här i bloggen med vilken rabatt du gillar bäst under Januari månad. 3 av dom "bästa" rabatterna kommer att återkomma den 30+31 Januari efter era önskemål!  Det kan oxå löna sig att lägga en liten kommentar.... kom ihåg att vi har jubileumsmånad och allt kan hända!! ;-)

Stämpla lugnt!
Lisa


Kommentarer
Postat av: Millan

Hej!
Jättekul erbjudanden ni har just nu! Jag för min del kunde inte motstå Fri frakt erbjudandet, jag faller så gott som alltid för såna erbjudanden! :)

Postat av: Gunvor

Grattis på födelsedagen! ;) Jag gillade också Frofrakt-erbjudandet - särskilt som du var gullig nog att ge mig fri frakt trots att jag missat att lägga in det när jag gjorde beställningen!

Kram, Gunvor

2007-01-16 @ 18:47:22
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ethel

Hej! Fina erbjudanden du har nu! Kunde inte missa det med -Frifrakt-. Har länge tänkt beställa men inte kommit mig för. Fick en "push" när jag såg erbjudandet. TACK!

2007-01-17 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback