Dagens erbjudande! (10 Januari)

Detta kan du ta del av i butiken idag! Gäller vid nybeställningar.

10-17 Januari:  Fri Frakt på Svenska beställningar.
Använd rabattkod:  FRIFRAKT   (kan ej kombineras med andra rabatter, frakten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse!)
(jag kan tyvärr inte erbjuda fraktfritt utanför sveriges gränser - du får istället 10% rabatt på din beställning före frakt.)
Fraktfritt gäller ej personliga stämplar, presentkort el. förbeställningar från USA.

10-11 Januari :  Köp 3 Embossingpulver - Betala för 2. (billigaste på köpet)  
Använd rabattkod:  EMBOSS3=2 när du checkar ut.  (rabatten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse)

Glöm inte att "rösta" på månadens bästa rabatt genom att skriva en kommentar här i bloggen om vilken rabatt du gillar bäst - då kan det bli en av dom tre som återkommer dom två sista dagarna i Januari!

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Elisa

Hurra för fri frakt! Det gillar jag alltid... Röstar på det!

Postat av: Lena

Jag röstar också för fri frakt!!

2007-01-10 @ 14:33:08
Postat av: AnnikaS

Jag tycker oxå att fri frakt är toppen!
kram Annika

2007-01-10 @ 18:37:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Lenalandis

Jag tycker fri frakt är bra!

2007-01-10 @ 18:38:02
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Lena Knutsson

Det här med fri frakt var jag inte ensam om att gilla. Det röstar jag för!!!

2007-01-12 @ 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback