Beställning från USA inom kort!

Glöm inte att den 31 Januari beställer jag från en grossist i USA som har det här utbudet:
http://www.papercraftsource.com

Vill du att jag tar hem någon av varorna som finns på denna sida åt dig så beställer du detta från mig SENAST den 31 Januari. Även betalningen skall vara insatt på mitt konto senast den 31 Januari. 

Skriv varans namn + beställningsnummer + pris i Dollar och pris i SEK när du beställer.

Du räknar dollarpriset x 10 och får då fram ett pris i Svenska kronor som varan kostar. Frakt tillkommer från InkyWings till dig enligt våra vanliga villkor. 

Notera att det inte går att göra en beställning via sidan ovan eftersom den är gjord som en referenssida till återförsäljarnas kunder.
(du kan dock lägga i en varukorg och sedan ta en kopia av din lista och e-maila mig för att på så vis få med alla nummer som behövs vid beställningen)

Med reservation för slutförsäljning hos grossisten har jag dina varor hemma på ca 2-3 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback