16 Januari

Gårdagens erbjudanden kvarstår.... Fri frakt + kanonerbjudande på monterade julstämplar!
Härlig vinstchans för dig som beställer under veckan - läs mer under 15e januari.


Idag blir det en liten mellandag, familjeomständigheter styr och jag tar det lite lugnt med företagsbestyren.

Butiken är uppdaterad med hur långt jag packat och jag har även lyckats ta bort en del varor som varit slut som jag missat osv.  Har du inte fått din bekräftelse nu på förmiddagen från sista omgången så hör av dig. Jag har packat ikapp allt som hittills har kommit in så chanserna är goda för en snabb bekräftelse just nu!


Njut av Chruss härliga hästkort - vill du göra ett lika kort? Stämplarna finns hemma i lager och arket heter "Barnyard" från Posh Impressions.


Jag (Lisa) + hela design teamet (Sara, Chruss & Ingrid) planerar att finnas tillgängliga för chatt i nån timme en söndag framöver. Troligen siktar vi på den 28e kl. 10.00 - ca 11 eller 11.30.  Mer info kommer när det är helt spikat om det blir den dagen - men det kan vara värt att notera redan nu alltså så du vet att det är på gång!  Då har du chans att fråga oss direkt om du har stämpelrelaterade frågor, vill veta hur vi gjort ett speciellt kort, en teknik eller något annat.  DU FRÅGAR - VI SVARAR! (så gott vi kan) :-)

Info om var och när kommer alltså så fort allt är spikat !


Ha en härlig dag - här i Rälta töar det för fullt med +6 grader och snön vi fått smälter med raketfart.

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback