Rätta svaret på hjärtebilderna...

Tack till alla er som röstat!

Så här ser rätta svaret ut:

Kort nr 1:
104972-120
Det här härliga kortet har CHRUSS gjort!

Kort nr 2:
Hjärtan
Det här kortet har jag själv gjort! ;-DD  (LISA)

Kort nr 3:
hjärta
Och det här romantiska kortet har SARA gjort.

Den rätta raden är alltså:
1:  CHRUSS
2:  LISA
3:  SARA

Ingen hade lyckats gissa 100% rätt så därför drar jag istället två vinnare som får välja EN valfri InkyWings-UM var!

GRATTIS TILL:
Lena Knutsson   och   Gunnel.


Emaila mig på:  inkywings[snabel-a]inkywings.com och tala om att du vunnit dragningen samt skriv vilken stämpel du vill att jag skickar. (från InkyWings egen linje)


Det har ännu inte kommit in ett enda bidrag till kort-tävlingen så är du en snabbstämplare hinner du skicka in ditt bidrag innan kl. 18.00 ikväll! ;-)

Kommentarer
Postat av: Chruss

Stort grattis till vinnarna som Lisa drog - det var inte helt lätt inte!

Postat av: Ethel

Nej det var inte lätt... Grattis till Gunnel och Lena!!:-D

2007-02-15 @ 20:16:37
Postat av: lenislenis

Åhhhhhh, så kul!!!!! Nu har jag suttit o gottat mig i flera timmar och försökt att bestämma vilken stämpel jag vill ha. Det finns ju så måååånga!!!!!
Tack!!

2007-02-17 @ 17:25:40
Postat av: Ethel

En liten fråga till Lisa?? Kom det in något bidrag till 'hjärte-kort-tävlingen'??

2007-02-18 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback