Lite nytt i butiken + hjärtetävlingsvinnare...

Nyss hemkommet: JustRite Round Monogram Stamper - gör ditt eget monogram!

Monogram Stamper
Med denna härliga stämpel kan du göra egna personliga monogram eller skriva ett litet ord på 4 bokstäver! (dom mindre bokstäverna - själv har jag skrivit "LISA" och använt en av cirkelramarna!)
Själva "dynan" är vändbar så du kan använda den svarta färgen som redan finns eller färga in andra sidan med en egen stämpelfärg alt. embossingbläck!

Det har varit stor efterfrågan på hÄnglar-stämplarna och det är så klart otroligt roligt, tyvärr har dock flera motiv redan tagit slut. Marie kommer pressa så gott hon hinner och leverera lite blandad kompott från och till framöver så håll ögonen öppna och kika in här ofta om du letar efter något speciellt!


InkyWings egna UM uppdateras också allt eftersom jag hinner pressa upp från dom plattor det saknas mest av.


Nytt nummer av Scrap & Stamp Arts har kommit hem.

VINNARE I HJÄRTETÄVLINGEN:
Önskar så att jag haft någon att gratulera här, men så är tyvärr inte fallet... :-(
Inte ett enda bidrag har kommit in så då finns heller ingen vinnare....
Hoppas ni vill hänga på i nån tävling framöver istället!

PÅ STÄMPELFRONTEN:
Här hemma sitter jag för fullt och pillar, ritar, scannar och försöker få ihop lite nya motiv i InkyWings egen kollektion! Hoppas att ni är nyfikna och redo för lite nytt framöver.  Texter, scrap-stämplar och givetvis *motiv* är på G!

Beställningar från Penny Black och Stampscapes nalkas.... hör av er om ni vill förbeställa något - info om beställning finns i butiken under *Förbeställningar*.

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Aud

Oj, så spennende med nye stempelmotiv!!! Gleder meg til å se!

Hadde ikke det hjertestemplet man skulle bruke i tävlingen - blir gjerne med en annen gang, når jeg har riktig stempel! ;-D

Postat av: Ethel

Kul med nya stämplar!! Är riktigt nyfiken på vad som komma skall... Önskar Lisa lycka till i sitt "pysslande" hemmavid. Att hon får vara riktigt "taggad" och inspirerad!!

Hade inte heller den hjärtstämpeln som var aktuell för tävlingen... "Joinar" gärna en annan gång med andra stämplar ( om man har den/dem vill säga... )

I övrigt så är det kul med tävlingar och utmaningar!! Och jag blir så inspirerad utav allt jag får se!!!:-)))

2007-02-20 @ 18:18:51
Postat av: Theresia

Inte jag heller hade den aktuella stämpeln... men jag är är gärna med de andra gångerna.
Å så spännande med lite nya stämplar... tänk om man kunde få en liten smygkik..?

2007-02-20 @ 21:35:24
URL: http://theresias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback