Hela FYRA nya onlinekurser!

Jag har precis uppdaterat  "butiken"  med hela fyra nya onlinekurser som mina DT-are har hjälpts åt att fixa till mig. Visst är dom duktiga!!??  Du hittar kurser med *Chalks*,  *Resist*,  *Pearl Ex*  och *Fotostämplar*.
Här ser du ett färdigt kort från kursen med "Chalks" som Chruss gjort. Vill du också prova så sätt fart mot onlinebutiken och vidare till onlinekurserna!  (Direktlänkar till nyaste kurserna finns under nyheter!)

Chalkat Tack - Chruss

NYA MOTIV:
Inom kort börjar pressningen av dom nya stämplarna från InkyWings. Massor av härliga motiv, texter och scrapstämplar är på gång! Planerna är att kunna släppa dom till försäljning redan på torsdagen den 1 mars!!! Så håll utkik - både här och i butiken. Den som väntar på något gott....

Är du nyfiken på vad man kan göra med den här stämpeln???
Paket - 4314

Då ska du titta in här på fredag och inspireras av vad DT-tjejerna har gjort!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Å så spännande!!! Jag håller tummarna för att det finns collagemotiv med bland de nya stämplarna ,,,

Postat av: Åsa/asamia

Härligt kort, vårlikt och fint!
Ska bli spännande att se vad du får in för nya stämplar.

2007-02-22 @ 12:54:14
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lisa - InkyWings

Collagemotiven dröjer lite till Gunvor... ;-)
Det krävs lite mer jobb med dessa för att dom ska bli bra, men se fram emot något för giftaslystna, den musikälskande och den fisketokige! ;-DD

2007-02-22 @ 15:33:57
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Gunvor

*garv* Jag har gift mig två gånger och det räcker! Men musik kan man ju inte få för mycket av ...

2007-02-22 @ 23:44:56
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ethel

Härligt med nya motiv!!! " Fiske är livets musik" om jag får säga!! Ska bli kul att se vad som kommer, är mycket nyfiken!!

Gulligt kort Chruss!!

2007-02-23 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback