Gästdesigner sökes!

GÄSTDESIGNER SÖKES!
Krav: Du ska vara scrappande sådan! :-)
Uppgift: Presentera dom nya scrapstämplarna som jag släpper den 1a Mars på minst 4 LO som du skapar inom 14 dagar efter att du fått materialet. Bilder e-mailas sedan till mig, jag behöver inga riktiga sidor tillskickade. Ditt material blir skickat 5 Mars om du blir utvald!
Hur: Du söker genom att e-maila mig på inkywings*snabel-a*inkywings.com senast den 1a Mars. Du bifogar 4st LO som du är nöjd med och du tycker representerar din scrapstil.
Jag väljer en eller två personer som gästdesigner och som tack kommer du få ALLA nya stämplar som släpps i denna omgången! Det är dock bara scrapstämplarna som jag kräver att du använder på dina sidor. (du får använda andra oxå om du vill)
En eller två personer väljs och blir meddelade senast lördag 3e Mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback