GOD JUL till er alla där ute!

GOD JUL önskar jag (Lisa) och hela Design Teamet er från InkyWings.

Tack alla årets kunder och alla som hjälpt till att förgylla bloggen med era alster.

Surfade in här i en liten paus på julaftonskvällen och tänkte - vad kunde väl vara roligare än en liten utlottning till den som liksom jag smyger runt här på kvällskvisten? Kanske någon som inte fått så många pyssliga julklappar från tomten?

Då har du chansen nu. ;-) 

Skriv en kommentar till detta inlägg och berätta vad du allra mest önskar dig (eller har fått idag kanske?) i pysselväg. Bland er som gör detta kommer jag dra en vinnare som får ett litet överraskningspaket med stämpelpyssel av InkyWings-tomten. :-)

Kommentaren måste du skriva före kl. 12.00 på Juldagen (25 december)  för att vara med i utlottningen.


Fortsatt Gott Julmys på er där hemma i stugorna!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

God Jul på dig själv Lisa :-)

En silhouette är vad som står högst på listan över saker att längta efter för min del... men framför allt längtar jag efter att få tid att sätta mig och pyssla lite nu under ledigheten - jag skulle till exempel gäääärna vilja testa att scrappa min första lo... vet vet, kanske blir det en snart ;-)
Kram / Sofia

Postat av: Witch

God Jul i stugan!
Av min äldsta 21 åriga son fick jag ett pysselpaket med underbara papper, pennor, brads, chipboard. Allt i "mina" färger, rosa och brunt. Och det som värmde mitt hjärta mest var att han kört iväg till en pysselbutik och köpt det som han vet glädjer sin mamma mest. Det värmer både hjärtat och pysselbordet.
Ha en fortsatt fin julafton!
*kram Cina*

2007-12-24 @ 21:01:57
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: Jessica - tussan

Jag har bara en ända önskan och det är omöjligt för en tomte att ge mig. Jag vill att min man ska vara frisk.
Men bland allt annat så är ju stämplar alltid välkomna hemma hos mig. Fick faktiskt några av en pysselkompis i julklapp :O)

2007-12-24 @ 22:22:15
URL: http://tussans.blogspot.com
Postat av: påhlsson

tid kanske ? men jag önskar mig mest av allt en ny kamera för bättre bilder till scrapbookingen och fler tillbehör till mina stämplar ( färg o dynor ) så jag kan leka mer

2007-12-24 @ 22:51:14
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: påhlsson

tid kanske ? men jag önskar mig mest av allt en ny kamera för bättre bilder till scrapbookingen och fler tillbehör till mina stämplar ( färg o dynor ) så jag kan leka mer

2007-12-24 @ 22:51:20
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Petraso

Jag fick bland annat 1 promakerpenna som jag ser fram emot emot och testa blusch är färgen hudfärg tror jag det är.... varm trött och mätt så sitter vi här hos oss hela familjen tjötar äter godis och barnen leker med klapparna och jag surfar och önskar god jul tll vänner!blir
tårögd av Tussans kommentar
hälsa är det man helst vill ha om man har det vill man ha pyssel grejer!
God Jul lisa!

2007-12-24 @ 22:57:04
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Dani

Cuttlebug....fanns ingen under granen till mig.
Jag har precis köpt min första Promarker, wow....så fler sådana kommer att införskaffas.

God Jul

2007-12-24 @ 23:50:36
Postat av: eva

God fortsättning på julen. Kul idé. Jag fick en rosa squeeze av min familj så nu blir det pyssla av :-)

2007-12-25 @ 09:14:19
Postat av: Zarah

God morgon och god jul! :)
Mest av allt pyssligt önskar jag mig en Staz On-dyna och ett bra rengöringsmedel till stämplar. Tvåa kommer ungefär allting som Tim Holtz använde på sin farligt underbara blogg i sina 12 tags of X-mas! ;)

2007-12-25 @ 09:27:22
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Millan

Jag fick lite pysselrelaterat i julklapp, tack vare att jag var med i två julklappsswappar. Så där blev det lite blandade dekorationer, som ju alltid är bra att ha.Och av sonen fick jag en tomtefoamstamp...

2007-12-25 @ 09:35:39
URL: http://millans.blogspot.com
Postat av: Kicki

Åh vad skoj med en utlottning!
Det jag önskar mig allra mest är TID att få sitta och pyssla med alla mina roliga grejer. :)
God Jul från mig!

2007-12-25 @ 09:55:32
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: monica

God Jul!!! Har precis provat min nya die - minialbum som jag fick av tomten igår! Alltid kul med nya pysselsaker!
Nu önskar jag mig bara mer tid att pyssla oxå...
*kram*

2007-12-25 @ 09:56:59
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Benita Lundgren

God fortsättning på julen. Jag fick en helt underbar julafton med massor av pysselpaket, en shapecutter plus med 5 olika mallar, handgjorda papper, gelpannor och härliga band och dessutom fick jag en handsydd väska av ena systerdottern.
mvh
Benita

2007-12-25 @ 10:47:35
Postat av: Hönan

GodJul!
Fick min julklapp 1:a advent redan så det var lite tomt under granen i år, men två böcker och Singstars tillPS2 blev det i alla fall och en burk med Chaite. Mums.
Ja högst på önske listan står ju annars Grungeboards och dessa ska jag in handla så snart jag hinner;-)
Kram och god fortsättning!

2007-12-25 @ 11:34:15
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Lena Löfgren

Oj så kul hoppas jag hinner med. Lite mera tid för mig själv önskade jag mig och hoppas att jag får det. Promaker pennor är underbara att färglägga med.

2007-12-25 @ 11:57:25
URL: http://lena1971.blogg.se
Postat av: Annbe

Önskar helst av allt att jag och min familj får fortsätta vara friska.
Som nummer två kommer väl sedan en silhouette (det är väl lika bra att ta till ordentligt när man ändå ska önska någonting)
God Fortsättning på Julen!

2007-12-25 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback