Takkekort til barnehagen

Min lille datter har blitt stooor- begynner på skolen til høsten :-). På fredag skal hun si "farvel" til barnehagen - en plass hun har trivst veldig bra og har lært en masse.

Jeg har laget et takkekort som de ansatte i barnehagen skal få :-). Siden det er en musikkbarnehage hun går i så var det naturlig å bruke "Akustisk gitarr" Collage stempel som hovedmotivet på kortet. Ellers har jeg brukt Rund - Rader (7608G) og Indexkort (7615K) Collage stempler som bakgrunn for teksten. Alle stemplene kommer fra InkyWings.
Et lite bilde av min datter ble klippet ut og festet på en stor Primablomst. Små blomster i matchende farge ble plassert litt tilfeldig rundt omkring og festet med splittbinders. Jeg har også drodlet litt - tegnet en notebård rundt kanten på kortet :-)


image440


Ha en fortsatt god dag!!

Beata

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilket jättefint kort!

Postat av: Milo

Vilket läckert kort!!!!

2007-08-10 @ 02:10:00
URL: http://mlilja.net
Postat av: Anita Hagen

Aldeles nydelig Beata. Fantastiske og flotte farger, som alltid. Så gøy å se at du er igang med DT-jobben. Gleder meg virkelig til å følge med på dine kunstverk. Alt du lager er så gjennomført og for-seg-gjort at det er en fryd for øyet!
Klem Anita

2007-08-11 @ 12:25:32
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback