Sista chansen

att ta del av Inkywings SOMMARSPECIAL:are. Jag har gjort kort med stämplar från POSH-setet  "Jungle"

image433

och visar här hur jag gått till väga (bilderna är klickbara):

1. Jag använder stämplar, tuschpennor marvy brush markers, akrylkloss och vitt glossy papper. Man kan använda vilket papper som helst, men resultatet varierar.

2. Färga in giraffstämpeln direkt med tuschpennorna. Jag har använt 3-4 färger.

3. Andas på stämpeln "huffa" så att färgen liksom blir lite fuktig. Stämpla!

4. Färga in "prickiga stämpeln" med en färg. Stämpla en ram.
 
5. Färga in textstämpeln med röd, orange och gult så färgerna övergår i varandra. Den lilla texten är färgad med svart.

6. Nu är motivet till kortet klart. Dags att montera.



Här kommer fler exempel:
  

Här kommer sommarspecialarna som påminnelse. Nummer 1 är ett kanonerbjudande!


SOMMARSPECIALARE 1:
Alla omonterade set från 
Posh Impressions är nedsatta med upp till 100:- / set.  PASSA PÅ! Gäller till lagret är slut eller längst t.o.m  3 augusti.


SOMMARSPECIALARE 2:
Alla MONTERADE (på träkloss) stämplar 20% rabatt fram till 3 augusti. Använd rabattkod:  MONTERAT20% när du checkar ut! (rabatten dras av manuellt när vi skickar din personliga bekräftelse)


SOMMARSPECIALARE 3:
För varje 50-lapp du handlar för under perioden 16 juli - 3 augusti kommer jag lägga med en omonterad stämpel från InkyWings egen linje. (jag väljer!) Beräknas EFTER div rabatter och FÖRE frakt! Ex:  50-99:- = 1 stämpel, 100 - 149:- = 2 stämplar, 150-199 = 3 stämplar osv.

Ha det gott,
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback