Från chokladkaka till fin present

image441

En present som man tar med sig när man hälsar på folk behöver inte kosta så mycket. Med lite papper och pysslande kan man få den enklaste chokladkaka att bli en fin present.

Jag har köpt en chokladkaka som är förpackad i ett lite tjockare papper. Sedan har jag gjort en fin framsida.


Blomman är från Posh Impressions. Jag har färglagt blomman med stämpeldynan Wild Plum,  Adirondack Earthtones. Själva stjälken är målad med distress direkt på själva stämpeln och sedan stämplad. Kanterna är chalkade med stämpeldynan Pink Sherbet, Adirondack Lights.


Nyckelpigan är stämpel 9305K Nyckelpigeklädd Nalle (stor) som är färglagd med distresser.

Nu är det bara att ge bort den till någon lämplig gottegris.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jättefint, det ska jag härma. En rolig idé att piffa till något så enkelt.

Postat av: Lillemor

Vilken bra idé!
Lillemor

2007-08-11 @ 11:35:04
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Kringlan

Toppenbra ide. Två favoriter i ett paket. Jag älskar både choklad och scrapping. Det får bli nästa gåbortspresent. Helt klart!
Kringlan

2007-08-11 @ 22:01:22
Postat av: Vincenteline

Really enjoy your website. Thank You.

2008-08-28 @ 07:57:23
URL: http://vincenteline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback