Enkelt är också snyggt!

Idag stämplas det och tillverkas en hel del väldekorerade och mycket arbetade kort. För en som är "ny i gamet" kan det verka lite svårt och man kanske inte vet om man vågar ge sig in i hobbyn...

Jag vill slå ett slag för det enkla, som också kan vara riktigt snyggt! 

Jag har stämplat två enkla bröllopskort.

På det första kortet har jag använt det stora
brudparet och stämplat det med silverdyna. Bredvid sitter bröllopscirkeln också den monterad på silverpapper. Tillsammans med en silvertråd har jag fäst allt på ett kritvitt papper.
image465

På det andra kortet för idag har jag stämplat hjärtan och text med distressdynan "Fired Brick". Sedan har jag monterat på rött papper. Lätt som en plätt!
image466

Det måste inte ta lång tid och krävas mycket arbete med dekorationer för att bli snyggt!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback