Bokmerker og bursdagskort

Skolen har begynt for alvor så bokmerker er et ganske aktuelt tema her i huset :-). Jeg har laget 2 stk til min datter som går i 1. klasse.

image460

På det første har jeg brukt "Pia på utflykt" som er fargelagt med Distress, QK bokstaver og Prima blomster.
På det andre ble det brukt "Prinsessa", "Grodprins Liten" (maskert og stemplet 3 ganger) og "Fjäril" i 3 størrelser - alt fargelagt med Twinkling H2O. Pyntet med filtblomster, splittbinders og glitterlim. Tekst fra pc.


Dette kortet ble laget til min arbeidskollega og stempelvenninne som nettopp hadde bursdag.
Jenta er fra hÄnglar & stÄnglar - fargelagt med akvarellmaling. Som pynt har jeg brukt skumgummiblomster, Prima blomster, splittbinders og blondebånd. Har drodlet hjerteborder rundt kantene. Teksten er skrevet ut fra pc.

Ha det godt alle sammen :-)

Beata

Kommentarer
Postat av: Chruss

Vilka härliga bokmärken!!! Dags att göra några och ge bort nu när skolorna har börjat kanske...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback