USA-beställningar på G

Den 30e April (måndag) beställer jag från:  Stampendous + Tillbehörskatalog nr 1.
Din beställning och betalning måste vara *mig tillhanda*  SENAST söndag kväll (den 29e) för jag kommer skicka in beställningen på måndag förmiddag.

Stampendous har precis kommit ut med nya monterade, clearstamps + class-a-peels. Finns på deras hemsida! Kom ihåg beställningsnummer och namn på varan när du beställer. Svensk prislista finns i InkyWings onlinebutik.
Jag *hoppas* jag hinner få hem Stampendous innan mässan i Gävle, i så fall kan jag leverera fraktfritt till dig om du planerar att komma till mässan!

Har idag hunnit packa en del ordrar - butiken är uppdaterad med hur långt jag kommit! Fortsätter packa ikväll + i morgon och bekräftar så fort jag hinner.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: A

Vad är det för mässa som sker i Gälvle och när ?

2007-04-25 @ 16:24:56
Postat av: Elisa

Ja, gör mer reklam för mässan på Stämpelsnack, Lisa! Tror inte det är alla där som känner till den.

Postat av: Lisa - InkyWings

OK, lägger ut en blänkare på www.stampelsnack.se
om mässan i Gävle oxå!

2007-04-25 @ 17:07:27
URL: http://lisainkywings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback