Lilla snigel

Idag har det varit en riktigt solig och härlig dag med sommartemperaturer och jag har förstås passat på att vara utomhus så mycket som möjligt. Men mot kvällen hamnade jag vid mitt pysselbord och fick till ett par kort med vårtema. På det här kortet har jag använt motiven Snigel Liten och Vårhälsningar.

Njut av våren!

/Ingrid

image227


VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!
InkyWings kommer ha stängt även vecka 16 - dvs ända fram till 22 april pga mammas bortgång. Prio 1 kommer att läggas på personliga stämplar + redan betalda ordrar OM jag känner att jag orkar! Ber om ursäkt för att detta kommer innebära förseningar för era ordrar.  Om du inte har möjlighet att vänta så emailar du bara ett svar på din lagda order och talar om att du vill avbeställa ordern så fixar jag det. I annat fall så kommer personlig bekräftelse så snart jag orkat börja packa ordrar igen.  Nya stämplar släpps istället troligen vecka 17.
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback